måndag 6 december 2010

En enda röra...

Ja just nu lever jag i en enda röra, överallt står flyttkartonger, målarfärgsburkar, verktyg, kläder, prylar, ja det tar aldrig slut.... Min bättre hälft Camilla har jobbat mer än vad jag gjort själv och man skulle kunna säga att hon faktiskt förtjänar ett eget rum hemma hos mig vid det här laget ;-) Vi har hunnit måla i alla köksskåp och garderober, målat kaklet i köket och pappa har tapetserat köket med världens finaste tapet. Jag är SÅ nöjd! Emil har också hjälpt till helt otroligt mycket med att fixa släp och kuskat omkring och burit prylar, kartonger, soffor och möbler. Tänk vad snälla människor jag har omkring mig! ♥

4 kommentarer:

  1. Så! Äntligen får jag lite uppmärksamhet (trots att det satt långt inne) Nästa gång kanske jag inte behöver hinta så himla mycket ;) Puss på dej gulligaste unge! C

    SvaraRadera
  2. Haha, jag undrar om nån som läser den här bloggen har missat att du finns? ;-)

    SvaraRadera
  3. Visst är det rörigt hos dig just nu, men det kommer att bli så fint när är klar med all inredning! Det var en trevlig, men intensiv helg när du flyttade in och det känns lite tomt utan dig hemma. Tur att du kommer hem och livar upp tillvaron ibland!

    /Mamma

    SvaraRadera
  4. jamen det är dags för lite foton - trots oordning! hur ska man kunna uppskatta det färdiga resultatet utan 'före & efter'bilder!? se bara på extreme home makeover, vad vore det utan att se den usla utgångspunkten innan man presenteras det nybyggda slottet!?

    pussss :D

    SvaraRadera