måndag 20 december 2010

Glest...

Ojdå, nu var det visst glest mellan inläggen... men det har ju sin förklaring! Har haft så himla mycket den senaste tiden. Idag tentade vi av marknadsföringskursen, och i fredags skulle jag ha gjort omtentan i externredovisning. Nu skippade jag den och satsade på marknadsföringen istället, jag tror nog det var ett bra val. Känns som det gick rätt ok! Är ju "ledig" nu fram till den 18 januari också då vi har tenta i ekonomistyrning.

Jag tänkte faktiskt ta helt ledigt från pluggande några dagar, ska bli så skönt... Imorgon ska jag b.la till Valbo och provrida en ny häst, hoppas på att det är något trevligt. Är lite skeptisk till vädret bara, vill helst inte vara ute alls när det är sånt här snöoväder, och allra minst vara ute och rida! Men ja, det ska bli kul ändå, var ett tag sen jag satt på hästryggen nu :-)

Nu är det ju bara 4 dagar till jul, och på söndag åker vi till Sälen ett gäng för en vecka, ska bli sjukt kul!! Carro ska också skriva samma tenta i januari, och hon ska också med. Men vi får väl se hur mycket plugg det blir där haha :-) Upp till bevis nu, hur mycket självdisciplin har vi Carro?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar