tisdag 21 december 2010

Jag hade visst glömt...

...hur kallt det är i ett stall vintern!! Jag sitter här i soffan under en filt och har fortfarande inte riktigt tinat upp... När jag rotade fram mina ridhandskar luktade det myggmedel om dem, så länge sen var det jag använde dem sist haha :-) Det var iallafall en trevlig och väldigt pigg liten häst, passar mig alldeles utmärkt! Tjejen var också väldigt gullig, och stallet var väldigt bra så detta känns ju lovande! Det var också hysteriskt kul att hästen heter Bengt, haha!

Ikväll har Sara och Carro varit här och myst en liten stund med en kladdkaka som Carro bakat, och nu sitter jag och väntar på Emil som har jour och fick rycka ut på jobb stackaren...

Imorgon hade jag bara tänkt mysa med Fislisa hela dagen (alltså Elsa om inte alla förstod det..) Vi ska ta en promenad med en klasskompis och så kanske Millan kommer och joinar oss en stund. Skön dag eller vad!

3 kommentarer: