måndag 27 december 2010

Sälen!

Har haft en mysig jul både med min egen familj och med Emils, och var även till Bollnäs en sväng och hälsade på Farfar på julafton. På juldagen åkte jag ut till stallet och vi knallade bort till ridhuset där vi försökte få Bengt att fokusera lite och landa på jorden. Han har visst en tendens att bli väldigt het och stressad, men efter en stunds jobb gick det ändå hyfsat och kändes ok!

Igår på annandagen landade vi till slut i Sälen efter en lång dag i bilen. Det var riktigt dåligt väder med snö och snörök så det gick väldigt sakta, men det gick :-) Trots att alla var lite sega så blev det utgång på Harrys, och idag blev det låång sovmorgon. Som jag har längtat efter sovmorgon!! Vi tjejer tog en promenad mitt på dagen idag och köpte ett lakan till mig som jag såklart glömt och sen blev det en sväng till afterskin. Dock blir det lugnt ikväll med film och lite mys här hemma :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar