torsdag 30 december 2010

Sälen fortsättning :-)

Nu är vi inne på femte kvällen och tredje utgången för den här veckan. Puh, det känns att man börjar bli gammal... igår satte jag inte foten utanför stugan utan låg i soffan under täcket och kollade på film hela dagen och hela kvällen. Idag däremot har vi varit ute och åkt skoter och Erik lånade ut sin skoter till mig så jag fick köra. Nu vill jag ha en egen!!

Nu har vi nyss varit på afterski och ska äta lite tacos. Sen blir det Harrys igen :-) Dock lite lugnare idag så vi orkar med nyårskvällen imorgon!





4 kommentarer:

  1. Välkommen till 2011!!!

    Jag vill komma och titta på din lägenhet när du kommer hem från topparna :D Superduperkänslan av att ha inga kommande måsten den näramste tiden är fantastiskt avslappnande :) Då det enda jag ska göra är att börja träna och bli i ton med mig själv!

    Puss & gott nytt årtionde!! typ...

    SvaraRadera
  2. Äntligen hemma! Puss C

    SvaraRadera
  3. Åh fina Malin! =) Vad brun du är!! Verkar som att ni har underbart i Sälen! =) Massa kramar!

    SvaraRadera
  4. Nova, klart du måste hälsa på! Bara att kika förbi,nu är det tentaplugg och hemmafix som gäller här framöver ;) pusspuss!

    SvaraRadera