måndag 18 maj 2009

Helgen

I lördags hade vi ju då middag hemma, det var verkligen jättetrevligt!
Vi tittade på Eurovision och spelade "Scene It", ett frågesport-spel till xbox. Riktigt kul!

Igår var jag ut till stallet och tog en härlig tur med Rienzi i det sköna vädret, sen åkte jag ut till Hille och promenerade med Sanda och Mollie. På kvällen blev vi bjudna på mat hos mamma och pappa och så kikade vi på söndagsfilm, "Deja Vú".

Den här veckan kommer bli så skön, jobbar halvag på onsdag och är ledig torsdag och fredag!
På fredag ska jag nog följa med mamma och pappa till Bollnäs och hälsa på lite släktingar. Onsdag kväll ska vi fira Millans 25-års dag hemma hos mig. Då blir det tårta :)
Annars har jag inte så mycket planerat än, ska bli så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar