onsdag 6 maj 2009

Onsdag

Det var jättetrevligt igår hos Anna och Patrik, vi fikade, pratade och tittade på bilder från deras bröllopsresa till Thailand. Vi tänkte bjuda hem dem på middag någon helg framöver, men när vi började leta en helg som passade så kom vi ända fram till juli utan att hitta någon, haha. Som tur var så upptäckte vi till slut att nästa helg passar båda :)

Idag efter jobbet ska jag träffa Camilla, det ska bli så kul, har saknat henne massor! Vi ses nästan aldrig eftersom hon inte bor kvar i stan, och när hon väl kommer hem några dar så har hon alltid fullspäckat schema. Men ikväll ska vi ta igen lite, vi brukar alltid ha massor att prata om ;)

Imorgon har vi städdag på jobbet, som många andra företag. Vi ska ut på våra fastigheter och sopa och kratta och greja. Lite omväxling till att sitta vid datorn hela dagen, även om man kanske hade kunnat göra nåt roligare ;)
På kvällen ska jag träffa Sandra, det blir nog en fika på stan och en pratstund. Det är skönt att bara sitta och prata ibland, särskilt när man känner varandra så bra att man verkligen kan prata om allt

1 kommentar:

  1. Jepp, imorn ska du träffa mig :-) Men är det OK att vi ses kanske hemma hos dig eller en prommis i boulongen eftersom jag har Mollan med mig?

    SvaraRadera