söndag 10 maj 2009

Man mår som man förtjänar...

Igår blev det utgång, och det var hur kul som helst! Fast idag är det väl inte lika kul kanske... Den där sista drinken är inte alltid en bra idé......
Vi var hemma hos Sandra och åt ost och kex och sjöng singstar innan vi åkte in till stan. Det var så kul att träffa tjejerna och Camilla och Anso som man inte ser så ofta! Tyvärr glömde jag kameran hemma :(


Tidigare på dagen igår tog jag med mamsen till Plantagen för att köpa lite blommor och grejer till balkongen. Det blev en fin träbalja i vitt med svarta beslag och med en lavendel på stam i. Hoppas den överlever mina ogröna fingrar..!

Sen följde jag med mina föräldrar på visning på en stuga, de har letat sommarstuga länge men inte hittat rätt ännu. Den här stugan var jättefin, ett gammalt 1700-talshus som låg högt och fint med härlig utsikt och mysig tomt. Jag hoppas de ska vara med och buda!

Imorgon ska jag plantera om lavendeln och sätta ut den på balkongen. Köpte
lite vanlig lavendel också som jag tänkte plantera inne. De luktar ju så gott :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar