onsdag 27 maj 2009

Grey's Anatomy

Såg precis avsnitt nr 100 av Grey's Anatomy.
Den serien är bara helt oslagbar och det här var det absolut bästa avsnittet på länge. Jag brukar inte bli så sentimental av filmer och sånt men jag blev alldeles.......berörd!
Cancer, sorg och död blandat med bröllop, lycka och kärlek...
...










Tidigare idag var jag och Erik på Citygross som precis öppnat här i stan. Jag tyckte att butiken var helt ok, och de hade väl del bra erbjudanden.
Köpte ananas för 10:-/st, vilket var kanon eftersom jag älskar ananas!
Annars tyckte jag att det var ganska normalhöga priser, inte så billigt som jag trodde det skulle vara!
Nej jag tror jag håller mig till min favoritbutik som ligger granne ;)


Nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med min sovande sambo och pussa lite på honom! Han har varit hängig idag så han har redan sovit ett tag, stackaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar