fredag 26 mars 2010

The garden collection

Igår var en himla bra dag! Började med att Camilla ringde på morgonen och köpte lite plagg till mig från The Garden Collection by H&M när de släppte kollektionen på H&M i Oslo. Gullis!!
Hon hittade flera plagg som jag inte lyckats få tag i här hemma innan allt tog slut :-)

Har även jagat den här fina bikinin från H&M ett tag, som såldes slut så fort den släpptes. Nu har det tydligen kommit in lite returer för jag lyckades få tag i överdelen i webshopen. Men jag saknar fortfarande underdelen!

Efter jobbet gick jag till Popp i topp för att fixa håret hos gulliga Sofie, som har en liten bebis i magen! Blev så glad när jag fick höra. Nästa gång vi ses kommer hon ha en riktigt stor bebismage :-)

4 kommentarer:

  1. Den har jag beställt fast i svart! Både överdel och underdel =)
    Pussis

    SvaraRadera
  2. glömde säga att bikinin kommer till butik först vecka 20, hos oss iaf men jag kommer slå mig fram för att få den :)

    SvaraRadera
  3. Åh sötnos!! =) Den där bikinin är skitsnygg!! Pusspuss! <3

    SvaraRadera
  4. ah har de kommet ut med bikinis: organic da eftersom the garden collection ar organic...vad bra! maste nog blogga om det jag ocksa - tack for tipset!

    SvaraRadera