måndag 8 mars 2010

Hemma

Har haft en jättemysig helg i Uppsala!
Vi började lördagen med att gå på stan. Jag upptäckte att de säljer Odd Molly på Holmlunds, och dessutom hade de Jackan. Den var precis så fin som jag föreställt mig, och satt alldeles perfekt på. Tyvärr måste jag väl säga, eftersom jag fortfarande tycker att den är för dyr! Istället hittade jag en fin jacka på MQ som fick följa med hem. På kvällen åt vi grekisk middag på Tzaiziki, kanske hur gott som helst! Sen blev det bio, vi såg Shutter Island. Faktiskt riktigt bra film!

Igår var vi på visningen och lägenheten var riktigt fin. Som vanligt ljuger bilderna lite, men det får man ju nästan räkna med. Nu har vi alla öron och ögon öppna efter fler lägenheter, nånting fint måste vi väl hitta tycker jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar