måndag 1 mars 2010

Problem i garderoben...

Har spenderat en stor del av helgen åt att organisera i min garderob. Jag har nästan slagit knut på mig själv när jag försökt få alla kläder att få plats. Hur jag än vrider och vänder på det hela så är den för liten. Enligt Erik är garderoben är tillräckligt stor, det är bara jag som har för mycket kläder. Men jag vidhåller att det är garderoben som är för liten, punkt.

Vi rensade även i vindsförrådet igår, och då visade sig nästa problem - alla skor! Eftersom vi har en minimal hall med O förvaring så får jag förvara de flesta skorna på vinden. Ingen rolig lösning, men vad gör man..?

När man läser det här inlägget så förstår man kanske vad som ligger allra allra högst upp på min önskelista...

En walk in closet såklart!





















Ja drömma kan man ju..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar