måndag 7 september 2009

Helgen!

Har verkligen haft en superbra helg, men imorse var jag tröttare än någonsin! Kan inte förstå varför, igår bäddade jag ner mig i soffan med täcken och kuddar och bara kikade på film hela dagen. Sååå skönt!

Fredagskvällen tillbringade jag med fröken Persson, hon kom hem i torsdags så vi bestämde oss för att ha lite fredagsmys. Vi kollade på film, åt en massa gott och pratade hela kvällen. Så mysigt att ses när det blir så sällan. Önskar det kunde bli oftare!

I lördags var det kräftskiva på schemat, Sandra och Joel bjöd till fest! :)
De satte upp partytältet och där satt vi hela kvällen, riktigt kul var det!

Vi bokade in en helg nu i september då vi tjejer ska åka till Stockholm för att roa oss lite :)
Jag ska ju även dit i oktober med Erik för att gå på Wallmans, och sen i november för att gå på Sthlm Horse Show. Blir kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar