måndag 21 september 2009

Tröttis...

Helgen har varit väldigt innehållslös för min del, har inte känt mig helt hundra... Lite halvont i halsen, huvudvärk och allmänt trött. Det känns som om kroppen inte kan bestämma sig för att bli sjuk eller inte.

Var på fruktansvärt dåligt humör när jag vaknade igår, helt utan anledning egentligen. Vi var till Bomhus och hälsade på lite eftersom Eriks pappa fyllt 60. De har varit på golfresa i Skottland för att fira hans födelsedag, och vi fick se lite bilder. Jag vill också åka till Skottland, det är verkligen fint där! Skulle inte vara helt fel att bila genom England och Skottland, det kanske man skulle slå till och göra :)

Pallrade mig sen till stallet för att komma ut lite och få lite frisk luft, och blev såklart mycket gladare av det! Jag menar, vem blir inte glad av och en svag mullrande gnäggning när man kommer och en sammetslen mule som blåser varm luft i ansiktet? Rienzi gick dessutom som en klocka hela passet, så jag åkte hem med en bra känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar