tisdag 8 september 2009

Tisdag

Ikväll blir det en tur till stallet igen.
Rienzi har fått en laserbehandling och ska vila, så det blir Utopia som får komma ut en sväng. Hon har verkligen utvecklats sen jag red henne första gången som 4-åring. Då var hon en orutinerad, ostadig och lat men trevlig liten häst. Nu blir hon snart 6, och tävlas och tränas för fullt! Hon har en otrolig ridbarhet och jag tror den här hästen kan gå långt. Har bara ridit henne ett par gånger det senaste halvåret, men det är lika spännande varje gång :)














Imorgon ska jag träffa Sara och Carro för en liten pratstund och fika, ska bli trevligt :) Carro har precis färgat sitt hår mörkt, och hon passar verkligen helt galet bra i det! Till och med så jag blir sugen när jag ser det, men jag vet att det inte skulle bli lika bra på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar