tisdag 1 september 2009

Tisdag

Igår bokade vi bord på Wallmans dinnershow i Oktober, var länge sen jag var där så det ska bli kul! :)
Det är ju skönt bara att åka bort en helg mitt i mörka höstrusket!

Om jag fick bestämma så skulle det nu bli en lång mild höst med härliga färger och mycket sol. Sen lagom till första advent kommer ett tjockt täcke pudersnö som ligger kvar till i februari utan att töa bort en enda gång. Sen kommer en lång härlig vår som följs av en varm sommar utan för mycket regn!

Den här veckan blir det mycket matteplugg. Vi går riktigt fort fram så det gäller att hänga med i svängarna! Men bara man pluggar på bra hemma så hoppas jag det kommer gå ganska bra.

Imorgon ska jag ut till Rienzi och rida en sväng, hoppas på bra väder.
Hon är så otroligt fin nu, glad och pigg och stadig och fin i formen. Det är så kul!
Lyckades få ett par fina bilder på Erik och Rienzi när han var med ut sist :)


1 kommentar:

  1. Jaa, hihi. Kom och plocka! Ta med till hästarna. Dom gillar ju äpplen :-) Synd att du inte kunde komma med och fika! Puss!

    SvaraRadera