onsdag 16 september 2009

Ny vecka

Maten i fredags var bara SÅ god! Mums!
Det måste vi laga hemma nån gång :)
Vi kollade på Kändisdjungeln också, men det var ju bara helt värdelöst. Inte ens lite underhållande.

I lördags blev det myskväll med Sara, vi kollade på film och köpte godis :) Alltid lika trevligt!
I söndags tog jag och pappa en tur ut till stallet. Det första Rienzi gjorde var att vända rumpan till när jag öppnade boxen. Suck... ska hon börja igen?? Sen var hon superpigg hela ridpasset och jag fick hålla henne tills jag hade kramp i händerna. Hon är ju så stark!
Lite bilder:






















Igår var jag ute och red Utopia. Hon var så stökig inne i stallet så jag tänte att det var bäst att lina henne innan jag satt upp så hon fick bralla av sig lite. Men när jag väl kom ner till banan hade jag bara en trött liten häst i linan som tyckte allt var tråkigt. Däremot kändes hon riktigt fin när jag satt upp och red. Som vanligt :)
Och Elsa skulle vara med såklart, hon har ju blivit stora tjejen nu!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar