måndag 13 april 2009

En eftermiddag på akuten...

Jag har haft lite problem med luftvägarna nu ett par dagar och hade ingen medicin hemma, så nu när det hållit i sig så pass länge var vi tvungna att åka till akuten så att jag skulle kunna få cortison. Vi blev ändå inte så långvariga där som jag trodde, fick komma direkt till en läkare trots kön.
12 tabletter fick de stoppa i mig, men sen gav det med sig... skönt!
Nu mår jag nästan som vanligt igen.
Jag tror att huvudvärken jag haft har samband med det här, den har kommit tillbaka den också...

Igår såg vi den omtalade filmen "Slumdog millionare" och den var verkligen bra. Jag trodde inte jag skulle gilla den av nån anledning men jag tycker den var välgjord och hade bra handling. Den var liksom fin utan att bli tråkig :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar