tisdag 7 april 2009

Tisdag

Igår åkte jag till Hemlingby för att ta en promenad i spåret. Man blir ju så sugen på att promenera nu när det blir vår! När jag skulle svänga in på 5 km-spåret så var det bara slask och is, så det blev att gå 2 km-spåret tre gånger istället... På tredje varvet blev det lite tjatigt. Annars var det himla skönt, gillar verkligen att gå i Hemlingby! När jag kom hem hade Erik lagat middag, så slapp jag ställa mig och laga mat också :)

Mina stackars fingrar mår fortfarande inte så bra, men snart kan jag nog bege mig till stallet igen. Förhoppningsvis nu till helgen, eftersom man är långledig. Jag kan fortfarande inte skriva ordentligt och sånt, men det är mycket bättre :)

Den här veckan jobbar jag till kl 14 på torsdag, sen är vi ju lediga ända tills tisdag! Har inte planerat så mycket för helgen än. Det enda jag vet är att Erik åker till stugan med sina kompisar fredag-lördag. På torsdag ska jag och Sara hem till Sandra och ha lite myskväll, får väl se vad vi hittar på :)

Jag har varit galet chokladsugen hela dagen idag, jag förstår inte varför man måste ha såna här dagar!
Det är ju inte helg än.................





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar