fredag 24 april 2009

Thank God it's Friday

Idag kl 09 ska jag försöka boka biljetter till Stockholm International Horse Show som är i november, det är nämligen biljettsläpp idag.









Varje år brukar jag åka dit med mina föräldrar. Vi går på showen, bor på hotell och shoppar en hel helg, jättemysigt tycker jag :)
Tidigare år har vi lyckats komma på det i sista stund och bokat biljetter alldeles innan, så vi fått ganska dåliga platser. Men nu ska vi nog lyckas bättre!

Ikväll ska Erik ha lite fest med jobbet i Uppsala, och jag ska nog äta middag hos mamma och pappa. Det får bli en tidig kväll, imorgon bitti ska jag till stallet med Petra vid 08.30.

Senare på dagen imorgon ska vi åka till Leksand och titta på en bil. Vi får väl se om vi tar med den hem ;)
Det blir nog en sväng in till Lager 157 också när vi ändå är i krokarna. Det finns även en inredningsbutik där intill som jag gillar!

Idag har jag med mig en kladdkaka till eftermiddagskaffet på jobbet, det brukar alltid vara uppskattat :) Det är ju ändå fredag!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar