lördag 4 april 2009

Lördag

.............eller fredag den 13:e??

Den här dagen började inte bra....
Jag åkte till stallet imorse och tänkte ta en tur med Rienzi i det fina vädret. Fick in 2 hästar av 3 från hagen, Utopia ville inte komma in. Jag hämtar ett grimskaft och går ner i hagen och hämtar henne. Halvvägs upp så sliter sig hästen och jag fastnar med två fingrar i grimskaftet när hon rycker till! De flesta vet nog vilken kraft det rör sig om... AJ! Har varit handikappad hela dagen, fingrarna är helt uppsvullna och blå.

När jag sen skulle åka hem från stallet så kom jag inte upp med bilen, den hade fastnat i leran. Efter mycket om och men fick Evas sambo dra upp min bil med deras fyrhjulsdrivna Honda. Toppen!! Särskilt med tanke på att vårt fredagsnöje igår bestod av att tvätta bilen.................................

Efter den här morgonen var jag tveksam till att göra nåt mer idag, men vi åkte ändå iväg och provkörde ett par bilar, som vi hade planerat. Vi testade två olika Volvo V50 och gillade båda två så nu har vi nåt att fundera på! Vi ska testa lite fler bilar också tänkte vi, innan vi slår till och byter :)

Ska snart börja göra i ordning middag, vi ska göra helstekt fläskfilé med vitlök, mums!
Lite gott vin till det, och sen tänkte vi kika på Robinson :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar