söndag 19 april 2009

Veckan som gått...

Så var det söndag igen...
Veckan som varit har inte försvunnit förbi som de brukar, kanske för att jag inte mått helt hundra.
Har varit mer eller mindre dålig hela veckan, det är halsont och huvudvärk som kommer och går. Nu får det försvinna tycker jag!

Hela helgen har det varit tävlingar ute på GRS och alla Evas tre hästar har startat, fast med lite blandade resultat. Rienzi har gått 1,10 och 1,20 utan placeringar och Utopia likaså fast en felfri 1,20 :)
Jag åkte ut till första klassen igår för att titta på Rienzi, men det blev två nerslag. Synd!

Igår kväll var jag , Erik och Sara och hennes Erik hos Sandra och Joel, de bjöd på grillat!
Grillspett med kyckling och fläskfilé, champinjoner, majs, halloumi oc
h en massa annat mumsigt. Hur gått som helst! Sen fick vi glass med jordnötter och kolasås till efterrätt, en stor favorit. Som snickers-glass :)

Imorse åkte jag ut till stallet och tog ut Rienzi medan Utopia gick sin sista klass för helgen ute på GRS.

Rienzi var riktigt fin idag, trodde hon skulle vara trött efter helgen men hon kändes kanonbra :)




























Härligt väder var det också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar