torsdag 2 april 2009

Torsdag

Fortfarande lika varmt och skönt. Känns som våren är här nu :)

Idag efter jobbet måste jag gå på årsmötet på föreningen jag har uppdrag hos. Toppen... Sen ska jag till Hille och ta en promenad med Sandra, ska bli kul att ses och prata lite :)

Jag har jagat en tvättid åt lilla bilen hela dan idag, men det är fullbokat. Vill boka en in och utvändig tvätt, det finns ju några firmor här i stan som gör det för hand på 30 min för 250 spänn! Då är det ju liksom dumt att köra genom en automatisk tycker jag ;)

Imorgon ska jag till Sofie på Popp i Topp och klippa mig, det ska bli så skönt! Man blir alltid så himla nöjd när man varit hos henne.

Hon är så himla duktig!!

Har fått veta att väskan från Chique är helt slut hos leverantören i färgen Tan, men att den kommer in i svart i mitten av april... Kanske får slå till på den istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar