fredag 5 juni 2009

Knapra alvedon....

Hittade inte så mycket på Ryttarstugan igår, men fyndade lite småsaker på Duka.
Köpte b.la brödformar med teflon och en 2 meter lång tavellist, den blir nog jättefin med lite vit färg :)
Är lite inne på att sätta upp en lång hylla på fondväggen i köket för att dämpa den lite, vi får väl se....

Fick veta häromdagen att mamma och pappa sparat mitt gamla skrivbord jag hade när jag var mindre. Det är lite romantisk stil på det, vitmålat lite slitet med fina beslag. Det är så synd att jag inte har plats för det just nu, det får bli när vi flyttar till större! För tillfället står det hemma hos lillebror.

Igår kväll började jag känna mig lite krasslig i halsen, men var ändå pigg som vanligt. För säkerhets skull tog jag 2 c-vitamintabletter och ett glas Echineaguard innan jag gick och lade mig. Vaknade idag med en öm svullen hals och tillhörande huvudvärk som bara blir värre :( Så nu är det bara att hålla sig lugn och sova massor, och hoppas att det går över.

Igår var det budgivning på vår sommarstuga, och mamma och pappa lade högsta budet!
Man ska inte ropa hej innan alla papper är klara, men jag är så glad!

2 kommentarer:

  1. Vad synd att du inte ska med på bio! Du får krya på dig vännen! Har ju haft ont i halsen och hosta i över en vecka... inge kul. Puss!!

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar åt Städmani. Jag trivs faktiskt riktigt bra med att städa, men jag söker jobb lite flyktigt på sidan om, jag vill gärna känna att jag gör en personlig utveckling i det jag gör... och var ligger utvecklingen i att städa? *ler*
    Jag bor i villa tillsammans med Patrik. Vi firar 2-årig bröllopsdag den 27-juli.

    Vi renoverar just nu vår trädgård... bilder finns att se på bloggen. Vi är så leds på lera, grus och sten så om du bara visste!! Men snart är har vi gräs, vi också. Men man klagar väl då å?! Haha!

    Kul att titta in hos dig!
    Hälsa alla tjejerna!
    Kram Lia

    SvaraRadera