torsdag 4 juni 2009

Torsdag

Jag hann ju aldrig baka det där dinkelbrödet som jag skrev om för ett tag sen, men igår gjorde jag slag i saken. Me herregud, varför har jag inte gjort det tidigare, det var ju hur enkelt som helst! Bara slänga ihop allt till en deg och in i ugnen. Och supergott blev det! Nu är det nog sluthandlat med färdigt bröd här hemma ;)
Åt två skivor till frukost imorse jag blev proppmätt, det är verkligen mäktigt. Får hoppas att jag blir hungrig till lunch! ;)

Åkte till spåret i Hemlingby igår också, det var ju ett tag sen jag sprang senast....
Begav mig ut i 5km-spåret och sprang och gick om vartannat. Det är skönt att börja lugnt, annars har jag en tendens att tröttna. Det var superskönt! :)

Idag ska jag åka en sväng till Ryttarstugan och kolla in deras outlet. Få se vad jag hittar, är ute efter ett par nya skor att rida i. Är inte så förtjust i att rida i stövlarna till vardags, vill ha mjuka och smidiga skor!
Det är utförsäljning på Duka i stan också så det blir nog en sväng dit senare idag med för att fynda lite!

Har precis bokat biobiljetter till mig, Sandra och Sara till på fredag, vi ska se Änglar och Demoner.
Innan bion blir den en fika, ska bli mysigt! Längesen vi var på bio tillsammans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar