torsdag 11 juni 2009

Regn,regn,regn...

Fruktansvärt tråkigt väder!
Det har regnat i flera dagar nu, och för tillfället så öser det ner utanför fönstret... Tänker på de stackars studenter jag såg på vägen till jobbet imorse. Tänk att ha ösregn på sin examensdag! Stackare...

Igår åkte jag ut till Rienzi och tog en tur i skogen. Nu är det dags att börja lägga in lite galopp i skritten. Rienzi lunkade på som vanligt, hon har liksom tappat hoppet om att få springa av sig nu när hon "vilat" så länge så hon försöker inte ens längre. När jag bad om galopp verkade hon först inte riktigt fatta, men sen blev det en väldigt lycklig liten häst som skuttade fram :)

I måndags fyllde jag år, och vi träffade Eriks föräldrar som vi bjöd på tårta. Egentligen skulle jag träffa Sandra och Sara, men Sandra blev sjuk. I söndags firade jag med min familj. Pappa hade gjort väldens godaste smörgåstårta, på beställning ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar