tisdag 23 juni 2009

Sommarvärmen är här

Den här veckan har det varit helt underbart väder, och jag är så avis på alla som har semester! Jag får vänta ända till vecka 32 på min semester, så det är ett tag kvar. Jag har inte ens börjat räkna ner veckorna än, så långt känns det!

Igår åkte jag och pappa ut till stallet och tog med Rienzi på en tur i skogen. Pappa joggade och jag och Rienzi filade lite på galoppfattningar. Blev en kort tur eftersom hon inte är igång än.
Det blir nog en sväng dit imorgon igen :)

På torsdag ska jag äntligen gå till Sofie igen och klippa mig! Det är alltid lika kul att gå dit, hon är så duktig!
Hade tänkt ta en sväng på stan också och kika lite.

På fredag får mamma och pappa nyckeln till nya sommarstugan!
Då kommer även ett flyttlass med möbler, så det blir nog fullt upp i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar