måndag 23 mars 2009

Måndag

Så var det måndag igen, usch vad tråkigt det är!
Längtar till nästa helg igen...
Igår blev det en promenad med Sandra och Mollie, i övrigt en lugn och skön söndag. Det blev en lång härlig sovmorgon och så kikade vi på ett avsnitt av Desperate Housewives. Riktigt bra serie, det är egentligen bara den och Grey's Anatomy som jag följer.

På onsdag ska jag till tandläkaren, något jag absolut inte ser fram emot! Kanske är därför den här veckan känns lite extra tråkig. Dessutom är vårkänslan borta då det började snöa idag.
Nej, nu får det vända igen tycker jag!

Idag ska jag förhoppningsvis hitta nåt roligt pass på Friskis att gå på :)
Lite kul att se fram emot iallafall!

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Hittade dig genom Sandras sida! Hoppas allt är bra! Såg att du bokat tid hos mig här framöver! Vad kul! Då ses vi då! =) Massa kramar!!

    SvaraRadera