onsdag 25 mars 2009

Puh!

Så överlevde man tandläkaren ännu en gång.... men usch, det är inte kul! Hon gick lös med både borr och bedövningsspruta.
Först nu - 4 timmar senare - har bedövningen gått ur.

Idag är det iallafall härligt väder, sol!
Vi hade -10 grader i natt och nu är det runt -2.
Men det är åtminstone fint :)

Jag har anmält mig till Matte C kurs på komvux i höst, så jag förhoppningsvis kan söka till Ekonomiprogrammet nästa vår. Ända sedan jag tog studenten har jag funderat på vad jag ska plugga, men har verkligen inte haft en aning. Det är ändå 6 år sedan nu... hua! Tiden går så fort.

Egentligen är jag inte helt säker nu heller, men det kan inte skada att läsa in lite matte. Så får vi se sen vad jag söker. Just nu lutar det åt ekonomi i antingen Gävle eller Uppsala.
Eftersom Erik jobbar i Uppsala och pendlar dit så vill han gärna att jag pluggar där, och jag är väl egentligen inte omöjlig. Det kan nog vara kul att testa något nytt.
En universitetsexamen väger ju lite mer också.
Samtidigt är det nog svårare att komma in där. Vi får väl se!

Den här veckan har varit ganska innehållslös än så länge... På lördag ska Sandra och Joel ha inflyttningsfest i sitt nya fina hus, det ska bli jättekul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar