tisdag 17 mars 2009

Tisdag

Så åkte då Erik till Stockholm igår, och kommer inte hem förrän på fredag. Jag saknar honom fruktansvärt mycket redan!

Ikväll efter jobbet har jag hand om vicevärdsexpiditionen hos en bostadsrättsförening här i stan. Inte så kul, men vad gör man.
Har fått uppdraget genom jobbet.
Hade tänkt klämma in lite träning på Friskis idag, men det kommer jag inte hinna med. Det blir nog bara middag hos mamma efter jobbet på föreningen. Pappa jobbar också borta den här veckan, så det blir bara jag och mamma.

Igår kväll var jag ute och gick i 1,5 timme, riktigt skönt var det! Tänkte lyssna på min ljudbok men det verkar vara nåt fel på mp3:n, den laddar ur batteriet hela tiden när den ligger för länge. Och då pratar vi bara några dagar. Konstigt!

Har precis börjat lyssna på "Box 21", och det är Shanti Roney som läser den. Jag är inte så förtjust, har svårt att koncentrera mig på boken och följa med. Han har en väldigt ensidig röst, hade nog varit bättre med en annan uppläsare. Jag gillar att lyssna på böcker som Katarina Ewerlöv läser, hon är riktikt bra :)















Tidigare lyssnade jag på Milleniumtriologin av Stieg Larsson, som Reine Brynolfsson läser. De böckerna kan jag verkligen rekommendera att både lyssna på eller läsa!

1 kommentar:

  1. hej tjejen! Kul att du börjat blogga! Trivs du på friskis? Jag tränar i Övik på friskis och ska flytta hem i sommar och tänkte kolla hur det är? Älskar friskis i Övik..men man vet ju inte hur det är på andra ställen..Kramiss

    SvaraRadera