onsdag 18 mars 2009

Sool!

Imorse var det ovanligt lätt att kliva upp, det har varit underbart väder hela dagen! Jag är så otroligt morgontrött, att sova ut på morgonen är bland det bästa jag vet.

Tyvärr får man ju inte ta del av härligt väder när man jobbar på kontor, men jag ska ut till stallet efter jobbet och ta ut Rienzi. Hoppas solen vill stanna uppe ett tag till!
Det blir kanske ett pass på banan idag, hon ska tävlas i Sundsvall på lördag så jag ska ta en lugn tur tillsammans med Petra och Utopia på fredag. Det blir nog lagom :)

Utopia debuterade 1,20 i Sundsvall i lördags, hon har blivit stora tjejen nu! Hela 5 år ;)
Tyvärr placerade hon sig inte, men det gör ju inget. Hon var felfri i 1,10 istället, så duktig så.

Igår trodde jag att jag skulle bli magsjuk!
Det går magsjuka på jobbet och en efter en har blivit sjuka under veckan... Och så igår när jag gick hem från jobbet på föreningen så tyckte jag att jag var lite illamående. Så det var bara att skippa middag hos mamma.
Men det gick över och nu mår jag bra igen :) Hoppas jag slipper eländet.....

Det blir lunch hos mamsen imorgon istället, och på kvällen ska jag ta en fika på stan med Sara, och kanske Sandra om hon hinner. Ska bli mysigt att sitta och prata lite. Kanske ta en tur på stan också :)

1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul med ett lite större friskis,här har vi bara 2 lokaler varav en är spinninglokal! Plus att det är 200 kr billigare i gävle med terminskort. Jag flyttar hem över sommaren! Sen bär det av till England i höst för 6 månaders praktik=) Har ju killen i Gävle så kände att jag vill hem till Gävle innan jag försvinner helt till England. Har fått en lägenhet mitt på stan. Efter England blir det Umeå för mitt sista plugg år! Sen vete sjutton vart man tar vägen.. =)
    Hoppas allt e bra med dej och att solen även skiner idag ;) Kram

    SvaraRadera