torsdag 26 mars 2009

Onsdag

Imorse hörde pappa av sig och berättade att han läst i dagens Metro att Fotovideo säljer ut Nikon D90 med två objektiv (18-55mm och 55-200 mm) för 7 000:-.

Jag blev jätteglad såklart! Kollade på hemsidan, men där stod ordinarie priset. Ringde till butiken isället, och de sa att det var ett feltryck i Metro. Typiskt! 10 790:- kostar kameran med de två objektiven, det var D60 som skulle stå i annonsen.

Men killen i butiken berättade att de precis fått in en begagnad D80 i riktigt bra skick, nästan ny som de ville ha 4500:- för. Vilket kap :) Pappa får gå in och kika på den någon dag eftersom han bor i Stockholm i veckorna. Hoppas den finns kvar!

Idag är det också kanonväder, man blir så glad! Var inte ett dugg trött imorse, men det kanske beror på att jag somnade vid 21.30 igår :o När bedövningen från tandläkaren släppte fick jag världens huvudvärk resten av dan. Lite konstigt, det brukar jag inte få. Inget hjälpte så jag fick snällt gå och lägga mig tidigt. Orkade inte ens kolla klart på Grey's, det fick Erik spela in åt mig :)

Ikväll blir det stallet igen, Rienzi ska motioneras!






1 kommentar:

  1. hej tjejen! har du något bra pass att rekomendera på friskis i veckan! Åker troligtvis hemmåt idag, så tänkte passa på o träna lite!! ha en härlig måndag =) Kram

    SvaraRadera