torsdag 15 oktober 2009

En dag kvar..

..till helg :) Ska bli skönt!

Ikväll är det matte som vanligt. Fick veta sist att jag blev godkänd på tentan! Och dessutom 2 poäng från VG. Blev så himla glad och paff, jag hade verkligen inte förväntat mig det! :D
Skönt att veta att man hänger med hyfsat bra iallafall.

Igår var jag ut till Rienzi och tog en liten prommis. Hon var tjock i ena fram där hon skadat sig och markarade ganska tydligt till en början. Blev mkt bättre efter en stunds promenerande, och hon såg nöjd och glad ut när vi var klara.
Hade inga äpplen med mig, utan hästgodis med äppelsmak. Lilla Marwin högg in direkt och smaskade högt men se hästgodis dög inte alls åt damen. Hur kunde jag tro det? Riktiga äpplen ska det minsann vara!

Efter stallet åkte jag till Ett hus i vitt och hämtade mina förvaringsfack, och en superfin ljuskrona för blockljus fick även följa med hem. Bilder kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar