måndag 5 oktober 2009

Nej nej nej!

Vaknade jag imorse med svälld och öm hals. Kände mig lite konstig när jag gick och lade mig igår, så jag tog lite Echinaforce-droppar innan jag somnade för säkerhets skull. Men det hjälpte ju föga.. suck!

Igår var jag ut till stallet, har inte varit där på länge nu!
Började borsta och greja med Rienzi som vanligt men fick inte röra henne nära huvudet. Hon trilskades ovanligt mycket när jag tränsade också, och när jag till slut var klar fick jag syn på anledningen... ett otäckt jack på örat. Stackars liten, måste ha gjort riktigt ont och så fick hon skäll för att hon var så tramsig... *skäms*
Och lilla Elsa var som ett plåster på mig från att jag kom till att jag åkte. Hon satt bokstavligen PÅ mina fötter under tiden jag mockade. Lilla skruttkatt!

Ikväll ska vi ev. få besök av Eriks föräldrar för lite fika. Vi är ganska flitiga besökare hemma hos dem, men det var länge sen nu som vi bjöd hem dem till oss.

Den här veckan blir det hockey dubbelt upp! Inte så vanlig förteelse för mig faktiskt. Imorgon ska vi på Brynäs- HV71 matchen, Jag & Erik, Sandra & Joel, Sara & Erik och Carro & David. På lördag är det Hockeyfesten! Ska bli kul :)

1 kommentar:

  1. Tjoho vad kul vi ska ha på lördag!! Ladda, ladda, ladda :-) Jag längtar redan! PÖSS!

    SvaraRadera