torsdag 29 oktober 2009

Torsdag

.. men ingen matte! Weei :)
Är ledig den här veckan eftersom det är lov.
Men jobba måste man göra ändå. Tänk om man kunde få ha höstlov från jobbet :)

Igår blev det ingen fika på stan utan det blev fika hemma hos mig istället :) Dukade fram té och smörgås och tände lite ljus, riktig myskväll. Vi pratade om ditt och datt och kikade på Bonde söker fru.
Mollie var också med såklart. Hon var mest upptagen med att kolla var Erik var någonstans eftersom han är så farlig!

På tal om Mollie så hittade jag den här bilden från när jag var hundvakt sist. Det hade varit helt tyst en stund så jag gick och letade efter Mollie i lägenheten men kunde inte hitta henne nånstans... konstigt. Finns ju inte så många rum att gömma sig i liksom? Så slängde jag en snabb blick på sängen som jag bäddat på morgonen. Hmmm... väldigt mystiskt!

1 kommentar:

  1. Hihi, jaa, hon gillar att stöka till i sängen. Morr! ;) En ang matte som brukar skälla då :)

    SvaraRadera