onsdag 7 oktober 2009

Förvaring & Förkylning

Jag står på kanten och väger mellan att bli sjuk eller frisk, precis så känns det! Var ju på hockey igår, och det var en riktigt kul och spännande match. Brynäs vann såklart ;)

Efteråt var det mindre roligt när vi kom ut från arenan och upptäckte att det regnade. Vi hade cyklat dit. Toppen! Hade haft en envis huvudvärk hela kvällen och när jag kom innanför dörren hemma efter en blöt cykeltur kände jag mig död, rent ut sagt!

Till min lycka mådde jag ändå rätt OK när jag vaknade imorse och pallrade mig till jobbet. Kanske inte fit for fight, men ganska bra ändå :) Skulle egentligen till stallet ikväll, men det pallar jag inte alls med så det får jag skjuta på. Vill absolut inte bli sjuk till Lördagens roliga äventyr, så nu ska här vilas!

Igår råkade jag (som vanligt..) kika in på Ett hus i vitt och fick syn på några riktigt fina förvaringsfack i zink till bra pris så jag var bara tvungen att handla några! Har funderat och letat länge efter liknande förvaring, och så dyker de bara upp sådär. Perfekt, bara att åka och hämta dem nu :)


Me like!















Ikväll ska jag träffa Sandra och ta en fika, var en evighet sen vi satt och pratade bara vi två. Mys! ♥

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det var att prata lite gumman. Får vi göra om snart! Puss

    SvaraRadera