fredag 16 oktober 2009

Skitväder!








Men det är ju Freeeedag så jag är glad ändå! :)

Regnet piskar mot rutan och man fryser av att bara titta ut... usch. Och jag som ska ut till Rienzi efter jobbet. Menmen, det är väl bara att klä på sig och se glad ut antar jag. Man har ju varit med om värre! De som har hästar vet nog vad jag menar.... oavsett spöregn, gassande sol eller 30 minusgrader måste man bege sig ut och motionera de små liven. Men det är det värt såklart :)

Ikväll hoppas jag på en mumsig middag och kanske en film eller bio :) Man bli ju himla sugen på bio när det är sånt här väder. Imorgon blir det en tur till Rienzi igen, och på kvällen ska vi ev. bjuda hem Eriks föräldrar på mat. Undrar vad man ska ta och laga? Hmm...

1 kommentar:

  1. Härligt med helg :) Inte så härligt med stall i detta väder :P. Får se om jag är nå piggare så vi kan träffas i helgen, det visar väl sig. Puss

    SvaraRadera