fredag 2 oktober 2009

Tudelu!

Igår var det då dags för matteprovet. Känns sådär i efterhand, men men...inget att göra åt nu! Jag får väl skriva om det om det nu skulle vara så.

Jag läste den här nyheten, om en häst som blev påkörd och dog utanför Grällsta Ridcenter i onsdags. Idag har jag varit i Västerås med jobbet hela dagen, och när vi åkte hem genom Grällsta var där en enorm blodfläck över hela vägen... usch jag rikitigt rös :( Stackars lilla häst.... Hoppas att alla i bilen klarade sig.

När jag kom hem låg både Lantliv och Hus & Hem på hallmattan. Då blev dagen genast mkt bättre! :)
Just nu är jag så trött att jag somnar när som helst... det ska bli otroligt skönt att sova ut imorgon bitti! Sen har jag inget planerat på hela dagen förutom att vi ska på bio mot kvällen. Faktiskt himla härligt att bara göra ingenting ibland :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar