tisdag 20 oktober 2009

Vardagslyx

Igår blev det fika och lite prat hemma hos mamma. De hade köpt "riktig" ostkaka som jag gillar när de var i Bollnäs i helgen, och så kikade vi på Färjan på kanal 5. Pappa jobbar ju borta så det var bara jag och mamsen.

Ikväll blir det middag på Church Street, mums!
Lite vardagslyx med älskling :)
Jag känner mig ovanligt ostressad just nu, kan bero på att jag är ledig från matten i två veckor. SÅ skönt! Annars brukar jag ha en gnagande känsla hela tiden att jag måste måste måste plugga men den är faktiskt som bortblåst för tillfället. Därmed inte sagt att jag inte måste plugga alls, det sista vi gjorde var att börja med nåt supersvårt så jag måste sätta mig med det någon dag.

Har fått rapport om att Rienzi är helt ohalt, så imorgon blir det en liten ridtur. Hoppas på finväder som det varit hela dagen idag! Det är så fint ute med frost på marken, glödande trädkronor och sooool :) Vill bara gå lös med kameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar