söndag 18 oktober 2009

Söndag

Idag ska jag och pappa åka till Åbyggeby och rida islandshästar. Det har ju regnat i flera dagar så det är bara att hoppas på uppehåll!
Ska bli kul, va väl 10 år sen jag red islandshäst och pappa har aldrig testat :)
I förrgår var vi och shoppade ridbyxor åt pappa. Han rider ju ändå lite då och då så jag tyckte det var på tiden. Och det kan behövas nu när vi ska på en 2-timmarstur :)
Sen blir det att åka direkt till Valbo och ta in Rienzi och Marwin, de ska ju ha mat och motion de också.


Igår kom Eriks föräldrar på besök och vi gjorde det enkelt för oss och bjöd på tacos :) Det är ju så gott och enkelt, aldrig fel! Till efterrätt blev det marängsviss, riktigt mumsigt!

Har fyllt och satt ut min lilla fågelmatare som jag köpte i våras utanför köksfönstret, och den blev väldigt poppis på en gång! Var tvungen att knäppa lite bilder på alla söta små fåglar :)


1 kommentar:

  1. Gud vilken läcker fågelmatare, jätte söt!! Hoppas allt är bra med dej! KRAM

    SvaraRadera